Рамазанова А.К.
Жұмыс тәжірибесінен
Олимпиадаға дайындық - бұл жауапты іс, сондықтан мен бір аптада, бір айда емес, тіпті бір жылда емес, біртіндеп дайындалуымыз керек ... Біз балаларды бастауыш сыныптан бастап пәндік олимпиадаларға қатысуға дайындауды бастауымыз керек. Оқушыларды олимпиадаларға дайындаудағы әдістемелік тәсілдер әртүрлі болуы мүмкін, бірақ мұғалім оларды олимпиадаға дайындауға кіріспес бұрын, таңдау жасау керек. Мен іріктеуді 5 сыныптан бастап жүргізіп және оларды олимпиадаларға қатыстыруға тартамын. 9 сыныпқа дейін менде мектеп намысын қорғауға қабілетті 2-3 оқушының резерві бар.
Оқушыларды олимпиадаға дайындау және пәнге деген қызығушылықты ояту сабақтан басталады. Оқушыларды олимпиадаға дайындағанда мен бірнеше қағидаларды ұстанамын.
1. Максималды дербестік - міндеттерді өз бетіншешешу қабілетін қамтамасызету.
2. Күрделіліктің жоғары деңгейінің принципі. Олимпиадаға сәтті қатысу үшін жоғары деңгейдегі тапсырмаларға дайындалу керек.
3. Өткен олимпиадалардың нәтижелерін талдау. Өткен олимпиадаларға талдау жасағанда мұғалімнің де, оқушының да бұрынғы қызметінде ескерілмеген олқылықтар, кемшіліктер, тұжырымдара шылады.
4. Жеке көзқарас.
Оқушыларды сабақта пәнді оқуға ынталандыру үшін оқушыларды әр түрлі іс-шараларға тарту түрінде дамытушылық оқыту элементтері қолданылады; әр түрлі ойындарды, пікірталастарды, сонымен қатар шығармашылық ойлауды, зейінді, есте сақтауды, сөйлеуді байытуға бағытталған оқыту әдістерін қолдана отырып, сабақтарда проблемалық мәселелерді қолдану- оқушыларды жаңа ұғымдар мен іс-әрекет тәсілдерін дербес іздеуге бағыттауға мүмкіндік береді, жаңа білімді белсенді игеруге әкеледі. Жасөспірімнің тәуелсіз жұмысынын таландыруды ұмытпаңыз. Бұл-оқушыларды олимпиадаға дайындаудыңең тиімді нысаны болып табылатын өзіндік шығармашылық ізденіс. Олимпиадаларды сәтті дайындау мұғалім-оқушы-ата-ананың тұрақты тандемі болғанжағдайдағана мүмкін болады.