Аудандық әдістемелік кабинеттің жұмыс жоспарына сәйкес 22 желтоқсан күні No8 мектеп-гимназиясында «Сыныпта функционалдық сауаттылықты дамыту» тақырыбында бірыңғай әдістемелік күн өтті.
Әдістемелік күн – мектеп мұғалімінің сабақ беру стилін көрсетіп қана қоймай, шеберлігінің қыр-сырын ашатын күн. Жұмыстың бұл түрі мұғалімдерді педагогикалық ойдың жаңа бағыттары туралы мәліметтерді табуға, олардың іс-әрекетін оқытудың заманауи тәсілдерімен және технологияларымен танысуға және салыстыруға, оларды меңгеруге және педагогикалық тәжірибесіне енгізуге ынталандырады. Сонымен қатар, бұл мұғалімнің біліктілігін арттырудың бір түрі.
Мектептің СК мектептегі білім берудің барлық деңгейлері үшін ашық сабақтардың кестелерін жасады. Күн ішінде кез келген мектеп мұғалімі әріптестерінің сабағына қатыса алады
Бастауыш сынып мұғалімі Султанбекова А.О өткізген математика сабағы «Қосындыны санға бөлу. Фонтандар.» 3Д сыныбында әртүрлі жұмыс формалары мен әдістері негізінде жазбаша есептеу дағдылары қалай қалыптасатынын көрсетті. Оқушылар күрделілігі әртүрлі тапсырмаларды орындау кезінде математикалық тілді сауатты пайдаланды. Сабақтың соңында оқушылардың көпшілігі оқу мақсаттарына қол жеткізе алды.
Бастауыш сынып мұғалімі Бекмагамбетова А.Е. орыс тілі мен әдебиеті пәнінен ООП-пен сыныпта «Жануарлар туралы ертегілер. Сын есімдердің жынысы». және орфографиялық қырағылық дағдыларын қалыптастыруды ұсынды, олардың оқу деңгейіне қарамастан, сабақ ойын түрінде өтті, бұл мұғалімге оқушылардың әртүрлі формадағы тапсырмаларды орындауға қызығушылығын сақтауға мүмкіндік берді.
Математика пәнінің мұғалімі Басимова Р.Д., 6 «Б» сыныбында «Өрнектерді бірдей түрлендірулер» тақырыбында сабақ өткізді, мұнда математикалық сауаттылықты қалыптастыру басымдылық болып табылады және топтық жұмыс түрін қолдана отырып, математикалық есептерді шешудің ұтымды тәсілдерін көрсетті. ізденіс пен зерттеу әдістерін оқытуға негізделген. Топтық жұмыс түрі сабақ барысында барлық оқушыларды белсенді оқу жұмысына тартуға мүмкіндік берді.
ҚГБ әдістемелік кафедоасының оқытушылары сабақты орыс және ағылшын тілдерінде жүргізді. Сабақта мақсат қоя отырып, оқушылармен жұмыс жасауда түрлі әдіс-тәсілдерді қолдану арқылы мұғалімдер өздерінің кәсіби шеберліктерін көрсетті. Функционалдық сауаттылық дағдыларын қалыптастыру.
Орыс тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Р.К.Рахметованың 8 «Б» сыныбында өткізілген орыс тілі сабағы мұғалімнің оқытудың белсенді әдістерін әртүрлі ақпаратпен ұтымды ұштастыру арқылы оқушылардың прпктикалық іс-әрекетінде алған білімдері мен дағдыларын қолдану оқу сауаттылығын дамыту қабілетін көрсетті, бұл оның оқушыға білім алуына жағдай жасауға мүмкіндік берді.
Ағылшын тілі мұғалімі -модератор Дрягина К.Ю. 9-сыныпта оқушылардың коммуникативтік құзыреттілігін арттыру мақсатында «Тарих: Берлин қабырғасы» тақырыбында сабақ өткізді. Кристина Юрьевна оқу материалын ондағы тәрбиелік, құндылық-мағыналық және дамытушылық элементтердің болуы тұрғысынан таңдай білу қабілетін көрсетті. Сабақ барысында студенттер әртүрлі жұмыс түрлері арқылы ағылшын тілінде сөйледі.
6 “В”сыныбында «Жібек жолы» жобасы» тақырыбында мұғалім Н Балғабайдың қазақ тілі сабағында оқу сауаттылығын қалыптастыру сабақта «мұғалім-сынып», «мұғалім» жұмыс жүйесі арқылы жүзеге асатынын көрсетті. -оқушы және оқушы-сынып» «Жұмысты бұлай ұйымдастыру мұғалімге тапсырмалардың деңгейін және оларды орындау мүмкіндіктерін саралауға мүмкіндік берді, ал мұғалім оқушылардың жас және жеке ерекшеліктерін ескеріп, қажет болған жағдайда оқытудың негізгі тіліне көшті.
Мемлекеттік тілде оқытатын география пәнінің мұғалімі М.Е.Казакенов 5 «А» сыныбында «Заттардың игілігі» тақырыбында жаратылыстану сабағында проблемалық оқыту әдісін сабақта қолдану мүмкіндіктерін көрсетті. Оқушылардың барлығы пән бойынша өте жақсы білімдерін көрсетті, ынтымақтастықта жұмыс істеу қабілетін көрсетті, өз жауаптарына және оқушылардың жауаптарына негіздеме келтірді, бұл жаратылыстану сауаттылығы дағдыларының негізі болып табылады.
Мұғалімдер өткізген сабақтар функционалдық сауаттылық дағдыларын дамытуда жоғары кәсіби болды. Барлық сабақтардың кезеңдері ойластырылған, логикалық байланысқан, уақыт бойынша мөлшерленген: тәрбиелік мақсат қою, білімді жаңарту; жаңа материалды меңгеру, сабақ мақсатына жетуге ықпал ететін рефлексия және бағалау. Сабақта әртүрлі технологиялардың элементтері, соның ішінде денсаулықты сақтайтын технологиялар қолданылды.
Директордың ғылыми әдістемелік
жұмыстар жөніндегі орынбасарлары
Губченко Н.А. – Тимко В.В.