Сабақ-оқу жағдайлары арқылы оқушыларды оқыту жүргізілетін оқу процесін ұйымдастыру нысаны.Оқыту сапасы сабақты өткізу деңгейімен, оның мазмұнымен, ойластырылған құрылымымен, әдістемелік әдістерді орынды және шебер қолданумен анықталады. Сондықтан мұғалім сабақта туындауы мүмкін қиындықтарды болжай білуі және оларды жеңу шараларын анықтай алуы керек.
Бұл мәселені шешуде оқытуды жетілдіруге және білім сапасын арттыруға бағытталған құралдар мен әдістерді іздеу мақсатында сабақты зерттеу нысаны болып табылатын педагогикалық тәсіл Lesson study ықпал етеді.
Бірлескен жоспарлау,бақылау,талдау процесінде жаңадан бастаушылар да, тәжірибелі мұғалімдер де проблеманы іздейді, оны шешу жолдарын анықтайды, оқытудың тиімді әдістері мен әдістерін таңдайды.
Lesson study тәсілінің әдістемесі мұғалімдерге оқушылардың оқу үдерісін тиімдірек бақылауға, әріптестерінің тәжірибесін зерделеуге, оқытудың инновациялық технологияларын практикада қолдануға көмектеседі.
Бұл тәсілді мектеп мұғалімдері тәжірибеге бірінші жыл енгізіп отырған жоқ және ол мектеп ӘК жұмысы арқылы жүзеге асырылады.
ӘК оқу жағдайын талдау негізінде проблемаларды анықтайды, зерттеу тақырыбын,сыныптарын, пәндерін анықтайды, шығармашылық топтар құрады, сабақтар мен рефлексия жүргізеді
ЖМБ мұғалімдерінің ӘК "Білім беру платформалары мен қосымшалары, сабақтың тиімділігін арттыру құралы ретінде" тақырыбында жұмыс істеді. ҚГБ мұғалімдерінің ӘК "Топтық жұмыс арқылы ағылшын тілі сабақтарында оқушылардың ауызекі сөйлеу сапасын арттыру"мәселесі бойынша зерттеу жүргізді.
"Орыс сыныптарында оқушылардың айтылу дағдыларын дамыту"тақырыбы бойынша Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімдерінің ӘК зерттеу проблемалық жағдайларды қою негізінде айтылу дағдыларын дамыту мақсатында жүргізілді.
Бастауыш сынып мұғалімдерінің ӘК "топтық жұмыс арқылы оқушылардың сөздік, Қазақ тілі және орыс тілі сабақтарында сөйлеу тілінің сапасын арттыру" тақырыбы бойынша жүргізді.
2022-2023 оқу жылының бірінші жартыжылдығында мектеп ӘК 1 зерттеу циклін өткізді, оның нәтижелері бойынша қорытынды отырыстар өткізілді және Жетекші мектеп қатысушыларын шақыра отырып, сабақты зерттеу бойынша Lesson study 2 циклы жоспарланды.
Директордың ҒӘЖ жөніндегі орынбасарлары
Н.А.Губченко-В.В. Тимко