«Ақмола облысы білім басқармасының Бурабай ауданы бойынша білім бөлімі Щучинск қаласының № 8 мектеп-гимназиясы» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение «Школа-гимназия № 8 города Щучинск отдела образования по Бурабайскому району управления образования Акмолинской области»

Біріңғай әдістемелік күн "ЖМЦ сабақтарында сын тұрғысынан ойлауды дамыту технологиялары мен стратегияларын қолдану"

20.11.2019

Бурабай ауданының білім бөлімінің әдістемелік кабинетінің жұмыс жоспарына сәйкес 15 қарашада №8 мектеп-гимназиясында «ЖМЦ сабақтарында сын тұрғысынан ойлауды дамыту технологиялары мен стратегияларын қолдану» біріңғай әдістемелік күні өтті.

Біріңғай әдістемелік күнін өткізу дәстүрге айналды және оны өткізудің негізгі мақсаты – мұғалімдердің шығармашылық жұмысын жүзеге асыру үшін жағдай жасау, педагогикалық шеберлікті жетілдіру, мектеп мұғалімдерінің әдістемелік жұмыстарының жинақталған тәжірибелерін талдау және қорыту.

Мұндай күнді өткізу келесі кезеңдерді қамтыды:

  1. Дайындық- біріңғай әдістемелік күнді өткізуді ұйымдастыру және оны өткізу жоспарын әзірлеу;
  2. Әдістемелік кезең – бекітілген жоспарға сәйкес әдістемелік кезеңді өткізу;
  3. Қорытынды кезең – дөңгелек үстел түрінде өткізілген мектептің әдістемелік бірлестігі отырысында қорытынды шығару, онда ЖМЦ пәндері мұғалімдері өткізілген іс-шара қорытындысын талқылады.

Біріңғай әдістемелік күнінде түрлі жұмыс тәжірибесі ғана емес, біліктілік деңгейі бар ЖМЦ пәндерінен беретін  мектеп мұғалімдері: Нисковских Н.Н., екінші санатты биология мұғалімі, Тимко В.В., информатика мұғалімі педагог-сарапшы, Поляков А.Ю., физика мұғалімі педагог-сарапшы, Макенова А.С., химия мұғалімі педагог-сарапшы, Усольцев А.В., жоғары санатты химия және биология мұғалімі, белсенді қатысты.

Біріңғай әдістемелік күні барысында осы мұғалімдер сын тұрғысынан ойлау стратегиясы негізінде ашық сабақ өткізді. Сын тұрғысынан ойлау стратегияларын  мұғалімдер сабақтың әр кезеңінде қолданды: Инсерт (insert) әдісі, «кластер құрастыру» әдісі, «Қалың және жұқа сұрақтар» әдісі, Түймедақ «Блума», «Синквейн» әдісі, «БББк» әдісі және басқалар. Сын тұрғысынан ойлау стратегияларының ерекшелігі оқыту үдерісінде оқушы оқытудың қойылған мақсаттарына қарай оқу процесін құрастыратындығы, өзінің даму бағыттарын өзі қадағалайтындығы, соңғы нәтижені өзі анықтайтындығы болып табылады.

Барлық сабақтар бағдарламалық талаптарға сәйкес өткізілді, сыныптарды оқыту деңгейіне, таңдалған сабақ түріне сәйкес келді, сабақ кезеңдері қысқа, жүйелі түрде құрылған, білім берудегі сабақтастық сақталған. Өткізілген сабақтар нақты әдістемелік ұйымдастырылуымен ерекшеленді, ЖББС жағдайында педагогтардың кәсіби шеберлігімен, психологиялық жайлылығымен ерекшеленді, бұл мұғалімдерге сабақта қойылған міндеттерді орындауға мүмкіндік берді. Сабақта оқушылардың танымдық іс-әрекетін белсендіру үшін мұғалімдер білім берудің  әдістері мен түрлерін қолданды, мақсат қою, кері байланыс, дифференциалды оқыту арқылы құзіреттілікті қалыптастыруды жүзеге асырды.

Заманауи сабақты ұйымдастыру ең алдымен сабақ материалын үйренуге емес, практикалық дағдыларды қалыптастыруға, сын тұрғысынан ойлауды дамытуға, тұрақты талдауға, ақпаратты және коммуникативті сауаттылықты өз бетінше іздеуге бағытталған. Өткізілген сабақтардың нәтижесі бойынша оқытудың белсенді әдістерінің жүйелік-іс-әрекеті және тұлғалық- бағдарлы тәсілдерге сәйкес оқытудың мазмұнымен, түрлерімен және құралдарымен өзара тығыз байланысы анықталды.

Мектепте біріңғай әдістемелік күнді өткізу бойынша нәтижелерді талдау ЖМЦ пәндері мұғалімдерінің педагогикалық қызметіндегі оң өзгерістерді көрсетеді. Біріңғай әдістемелік күн педагогтарға тек мұғалім ретінде ғана емес, сонымен қатар жалпы өз тұлғасын өзін-өзі бүтіндей белсенді дамытуына мүмкіндік береді.

 Тимко В.В., Губченко Н.А.,

директорының БО жөніндегі орынбасарлары 

 

Просмотров: 414


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

СоцСети

   

 

Ұйымдар тізімі
Текст