«Ақмола облысы білім басқармасының Бурабай ауданы бойынша білім бөлімі Щучинск қаласының № 8 мектеп-гимназиясы» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение «Школа-гимназия № 8 города Щучинск отдела образования по Бурабайскому району управления образования Акмолинской области»

Хабарландыру! Мемлекеттік білім беру ұйымы педагогының бос лауазымына орналасуға конкурс (Кәсіптік бағдар беру мұғалімі – 1,0 жүктеме)

05.01.2024

«Ақмола облысы білім басқармасының Бурабай ауданы бойынша білім бөлімінің Щучинск қаласының №8 мектеп-гимназиясы» КММ

Жеке мекен жайы: Щучинск қаласы, Еркін Әуелбеков көшесі, 232

Телефон: 8(71636)-2-14-15 (қабылдау)

Бос лауазымға конкурс жариялайды:

Кәсіптік бағдар беру мұғалімі – 1,0 жүктеме

Біліктілік талаптары: жұмыс өтіліне талаптар қойылмай, жоғары және (немесе) жоғары оқу орнынан кейінгі педагогикалық немесе педагогикалық қайта даярлауды растайтын құжат;

және (немесе) біліктілігінің жоғары және орташа деңгейі, педагогикалық жұмыс өтілі болған жағдайда: педагог-модератор үшін кемінде 2 жыл; сарапшы оқытушыға – кемінде 3 жыл; 4 жылдан кем емес оқытушы-зерттеуші;

және (немесе) біліктілігінің ең жоғары деңгейі болған жағдайда магистр-педагогқа педагогикалық жұмыс өтілі 5 жылды құрайтын;

Лауазымдық міндеттері:

мектепте кәсіптік бағдар жұмысын ұйымдастырады, кәсіптік бағдар жұмыстарын жүргізуге ұйымдық-әдістемелік басшылық жасайды;

оқушылардың мамандықты саналы таңдауына бағытталған іс-шараларды жүзеге асырады;

тәрбиеленушілер,оқушыларға, білім алушылардың ата-аналарына немесе оларды алмастыратын тұлғаларға, педагогикалық ұжымға мамандық таңдау мәселесін шешуде көмек көрсетеді;

қызығушылықтарын анықтау үшін диагностика жүргізеді, кәсіптік бағдар диагностикасын талдайды;

дарынды оқушыларға, ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушыларға психологиялық қолдау көрсетеді, олардың дамуына ықпал етеді;

кәсіпорындарда экскурсиялар жүргізеді, оқушыларға әртүрлі мамандықтағы қызықты адамдармен кездесулер (әңгімелер) ұйымдастырады;

кәсіби құзыреттілігін арттырады, заманауи әдістер мен технологияларды қолданады;

белгіленген нысан бойынша құжаттаманы жүргізеді;

балалардың өмірін, денсаулығы мен құқықтарын қорғауды қамтамасыз етеді;

қауіпсіздік техникасы және еңбекті қорғау, өрттен қорғау ережелерін сақтайды.

Білу керек:

Қазақстан Республикасының Конституциясын, Қазақстан Республикасының Еңбек кодексін, Қазақстан Республикасының «Білім туралы», «Педагог мәртебесі туралы», «Сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес туралы», «Тіл туралы» заңдарын Қазақстан Республикасы» және білім беруді дамытудың бағыттары мен перспективаларын айқындайтын өзге де нормативтік құқықтық актілерін;

білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандартын,педагогика, педагогикалық психология;

психодиагностика, психологиялық кеңес беру және психопрофилактика негіздерін;

оқу үрдісіндегі компьютерлік сауаттылық, ақпараттық-коммуникациялық технологияларды;

педагогикалық этика нормаларын;

қауіпсіздік техникасы және еңбекті қорғау ережелерін;өрттен қорғау, санитарлық ережелер мен нормаларын.

Кәсіби құзыреттердің анықтамасымен біліктілік талаптары:

1) «мұғалім»:

кәсіптік бағдар беретін мұғалімге қойылатын жалпы талаптарға сай болуы керек, сонымен қатар:

мектепте кәсіптік бағдар жұмысын ұйымдастырады, кәсіптік бағдар жұмыстарын жүргізуге ұйымдық-әдістемелік басшылық жасайды;

білім алушылардың кәсіби өзін-өзі анықтау әдістерін әзірлеуді және сынауды жүзеге асырады;

кәсіби өзін-өзі анықтау мәселелері бойынша оқушылардың қызығушылықтарына зерттеу жүргізеді;

өңірлік еңбек нарығының қажеттіліктері бойынша әдістемелік және анықтамалық материалдарды жинақтайды, талдайды және жүйелейді;

2) "мұғалім - модератор":

«мұғалім» біліктілігіне қойылатын жалпы талаптарға сай болуы керек, сонымен қатар:

оқушыларға  еңбек нарығының сұранысына сәйкес мамандық таңдауда көмек көрсетеді, әрбір оқушыға  жеке маршрут дайындауды үйлестіреді;

педагог-ұйымдастырушы-сынып жетекшілері, педагог-психологтар және медицина қызметкерлерімен бірлесе отырып, оқушылардың іс-әрекетін, психофизиологиялық дамуын, жеке қызығушылықтары мен ынтасын талдайды;

білім алушылардың жеке ерекшеліктері мен оқу жетістіктерін диагностикалау негізінде білім алушылармен, олардың ата-аналарымен немесе басқа да заңды өкілдерімен консультативтік жұмыс жүргізеді;

кәсіптік бағдар беру мәселелері бойынша әлеуметтік серіктестермен өзара іс-қимылды ұйымдастырады және жүзеге асырады;

3) «мұғалім – сарапшы»:

біліктілігіне сәйкес болуы тиіс: «мұғалім-модератор», сондай-ақ:

білім алушылардың кәсіби өзін-өзі анықтау және мансаптық жоспарлау мәселелері бойынша бағдарламаларды, нормативтік құқықтық актілерді, жоспарларды, меморандумдарды, әлеуметтік тәжірибелерді, жобаларды және басқа құжаттарды әзірлеуге және іске асыруға қатысады;

өзінің цифрлық білім беру ресурстарын жасайды;

өңірлік еңбек нарығының қажеттіліктері бойынша әдістемелік және анықтамалық материалдарды жинақтайды, талдайды және жүйелейді;

кәсіби кеңес беру мен кәсіптік бағдар берудің заманауи отандық, шетелдік тәжірибесін жинақтайды, жүйелейді және тәжірибеге енгізеді;

4) "оқытушы-зерттеуші":

«педагог-сарапшы» біліктілігіне сәйкес келуі керек, сонымен қатар:

азаматтық сана-сезімі мен отансүйгіштігі бар оқушы тұлғасының жалпы мәдениетін қалыптастыруға ықпал етеді, оқушылардың жеке қабілеттері мен академиялық адалдығын дамытуға ықпал етеді;

оқушылардың жеке қабілеттерін диагностикалаудың заманауи әдістерін қолданады, оқушылармен жұмыстың тиімділігін қамтамасыз етеді;

оқушының қызығушылықтары мен жеке ерекшеліктерін ескере отырып, мұғаліммен бірге бастауыш және орта мектептерде оқу үшін бейіндік пәндерді таңдауға көмектеседі;

кәсіби кеңес беру және кәсіптік бағдар беру бойынша іс-шаралар, семинарлар, шеберлік сабақтарын ұйымдастырады;

5) "мұғалім-шебер":

«оқытушы-зерттеуші» біліктілігіне сәйкес болуы керек, сонымен қатар:

авторлық бағдарламасының болуы немесе облыстық оқу-әдістемелік кеңесі мен АОӘК бекіткен, жарияланған оқу-әдістемелік құралдарының, оқу-әдістемелік кешендердің авторы (бірлескен авторы) болу;

тәлімгерлік қызметті жүзеге асыру және облыс/республикалық маңызы бар қалалар және астана деңгейінде кәсіптік қоғамдастық желісін дамытуды жоспарлау, білім беру саласындағы уәкілетті орган бекіткен республикалық және халықаралық кәсіптік конкурстардың қатысушысы болу.

Өткізілетін күні мен орны: «Ақмола облысы білім басқармасының Бурабай ауданы бойынша білім бөлімінің Щучинск қаласының № 8 мектеп-гимназиясы» КММ. № 19 кабинет, 2024 жылғы 16 қаңтар, сағат 15:00

Кәсіптік бағдар беру мұғалімі бос лауазымына орналасуға конкурсқа қатысу үшін құжаттарды қабылдау №8 мектеп-гимназиясының ресми сайтында конкурс өткізу туралы хабарландыру жарияланған соңғы күннен бастап жеті жұмыс күні ішінде жүзеге асырылады.

Конкурсқа қатысу үшін үміткер хабарландыруда көрсетілген құжаттарды қабылдау мерзімінде электрондық немесе қағаз түрінде мынадай құжаттарды жібереді:

1) осы Қағидаларға 10-қосымшаға сәйкес нысан бойынша қоса берілетін құжаттардың тізбесі көрсетілген конкурсқа қатысуға өтінім;

2) жеке басын куәландыратын құжат немесе цифрлық құжаттама қызметінің электрондық құжаты (сәйкестендіру үшін);

3) кадрларды есепке алу бойынша толтырылған жеке парағы (нақты тұрғылықты жерінің мекенжайы мен байланыс телефондары – бар болса);

4) педагог қызметкерлердің үлгілік біліктілік сипаттамаларында бекітілген лауазымға қойылатын біліктілік талаптарына сәйкес білімі туралы құжаттардың көшірмелері;

5) еңбек қызметін растайтын құжаттың көшірмесі (бар болса);

6) «Денсаулық сақтау саласындағы есепке алу құжаттамасы нысандарын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің міндетін атқарушының 2020 жылғы 30 қазандағы No ҚР ДСМ-175/2020 бұйрығымен бекітілген нысан бойынша денсаулық жағдайы туралы анықтама. » (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 21579 болып тіркелген);

7) психоневрологиялық ұйымнан анықтама;

8) наркологиялық ұйымнан анықтама;

9) Ұлттық біліктілік тестілеуінің сертификаты (бұдан әрі – ҰБТ) немесе педагог-модератор, педагог-сарапшы, педагог-зерттеуші, педагог-магистр біліктілік санатының сертификаты (болған жағдайда);

10) 11-қосымшаға сәйкес нысан бойынша бос немесе уақытша бос педагог лауазымына орналасуға үміткердің толтырылған Бағалау парағы.

Үміткер бар болған жағдайда оның білімі, жұмыс тәжірибесі, кәсіби деңгейіне қатысты қосымша ақпаратты (біліктілікті арттыру, ғылыми/ғылыми дәрежелер мен атақтар беру туралы құжаттардың көшірмелері, ғылыми немесе әдістемелік басылымдар, біліктілік санаттары, алдыңғы жұмыс орын басшылығының ұсыныстары) ұсынады.

Мемлекеттік білім беру ұйымдарының бірінші басшылары мен педагог қызметкерлерін лауазымдарға тағайындау, қызметтен босату қағидаларының 107-тармағында көрсетілген құжаттардың бірі болмаған жағдайда кандидатқа құжаттарды қайтару үшін негіз болып табылады.



Добавить комментарий



Включить данные в подпись
Жаңартылған күні: 05.01.2024 21:51
Құрылған күні: 11.01.2024 12:30

СоцСети

   

 

Ұйымдар тізімі
Текст